maanantai 19. elokuuta 2013

NOTHING LASTS FOREVER



Tällä hetkellä fiilikset ei oo kauheen korkeella, noita ja täplä on siis myyty, lähti eilen uuteen kotiin. Kukaan oikeesti kukaan ei tuu koskaan korvaamaan näitä poneja, noita on ollu ehdottomasti ihanin poni kenet oon koskaan tuntenu. Meil oli paljon epäonnistumisii ja jossain vaihees pienii luottamusongelmii mut selvittiin kaikesta enkä tuu koskaan unohtamaan tätä ponia.

 20.1.2012-17.8.2013
Mutta asiasta kukkaruukkuun, mulla on koulu alkanu ihan hyvin en vaan enää millään jaksais istua siellä. Lauantaina käytiin sannin kanssa hyvästelemässä ponit ja oli kauheen kurja ilma niin ei oikeen kunnon kuvia saatu mut jotain onneks saatiin, toivon et ponit viihtyy hyvin uudessa kodissa. Tänään mun piti olla pauskin ja veeran kans mut kyydit ei oikeen onnistunu ni se suunnitelma epäonnistui. Meen keskiviikkona teoriatunneil ja keskiviikkona kans oma skootteri tulee pihaan :-) Mua ärsyttää ku oon käyttäny kaikki mun rahat ja nyt kauppoihin on tullu kaikkii ihanii syysvattei mut täytyy nyt sit vaan kestää. Nyt meen tekee läksyjä moikka! :-)
 tää on aivan ihanan tuoksusta!

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus, mutta olis kiva jos postaisitte useammin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! jeps meitä itekkin harmittaa ku ei olla postattu mutta ruvetaan panostamaan nyt oikeen kunnolla :-)

      Poista