tiistai 27. elokuuta 2013

Times Square can't shine as bright as you, I swear it's true.

^Pakko mainita että tässä kollaasissa alhaalta reunimmaisissa kuvissa on kivi, joka on seitsemän eri kaupungin rajalla. Aika jännä! Siellä olin mm. Yläneellä, Nousiaisissa, Turussa, Mynämäellä ja Pöytyäällä samaan aikaan.
Heipskukkuu! Mulla ei nyt varsinaista asiaa ole, mutta kuvia kylläkin. Kertokaa, ellette tykkää näistä kollaaseista! Mulla tuli superkiva paketti postissa viimeviikon alussa! Sieltä meinaan tupsahti kameraan uusi objektiivi, eikä mikä tahansa objektiivi, vaan jo pitkään toivottu fisunsilmä!! Vielä on vähän opettelemista sen kanssa, mutta innoissani olen.
Oltiin viikonloppuna Kuhankuonolla kävelemässä kuuden kilsan matka. Oli tosi kiva käpytellä siellä pitkospuita pitkin suo alueella. Myöhemmin samana päivänä matkattiin Somerolle mamman luo, jossa iltasella pyöräilin vielä muutaman kilsan. Aika tosi ylpeä itestäni oon, kun sain viikonloppuna persukseni likkeelle, se kun ei mitenkään itsestäänselvyys ole. Sunnuntaina talleilla irtojuoksutin Wellestä, joka olikin ihan super! Harmi ettei se liiku ihan yhtähyvin ratsastaessa.. :)
<3 Veera

2 kommenttia:

  1. Vau nii kuhankuonolla olit? Muistan tuon kiven. Oltiin siellä 5 ja 6 luokalla retkellä (: vähä siistei kuvei fisusilmällä tulee. Innoissani odotan lisää kuvia kyseisellä putkella (; mistä ostit ja kui pal makso noin suurinpiirtei? Ite pitäis kans hankkii semne mut kaikki aika korkeehintasii :D

    VastaaPoista